השוניות היפות בעולם
אתרי הצלילה בלתי נשכחים
חופים קסומים ומרגיעים
Previous
Next

תקציר על הטיול:

נשימה עמוקה, התבוננות, הטמעת החוויה: סיני עם כל החושים

במרחק נסיעה קצרה ממתינים לנו ים סוף הצלול, שוניות גדושות צבעים ולגונות כחולות הנושקות לחופים זהובים. אם טרם חוויתם את סיני או אם אתם שבים לשם בכל שנה, אורקה מעניקה הזדמנות לחווית סיני מאורגנת, ייחודית ויוקרתית. ההרפתקה שלנו בסיני היא מרגיעה, עמוקה ומפתה. יחד נצא מאילת אל החופים הקסומים הממתינים לנו, אל פעילויות מעל ומתחת לפני הים, אל הווילה היפהפייה שלנו מול החוף בה נבלה ערבים שלווים עם ארוחות עשירות, נתרגל ונפתח את היכולות שלנו להכיר מקרוב את העושר התת ימי בחווית הצלילה החופשית, עם מסיכה ושנורקל בלבד, בליווי צמוד במים והסברים מרתקים על המתרחש. זוהי אטרקציה מושכת המתאימה לכולם: שנורקלינג בסיני הוא ריחוף נקי מציוד המתמקד בנגישות מיידית לנופים התת ימיים המרהיבים ביותר.

רוצים להצטרף לטיול?

מלאו את הפרטים בטופס ונחזור אליכם בהקדם

people5

קבוצות קטנות

אורקה היא חברת בוטיק לטיולי הרפתקאות
בקבוצות קטנות ואיכותיות של 8-10 אנשים

flower5

להכיר את הטבע

אורקה מעניקה הזדמנות לחוויה בלתי נשכחת במקומות המזמנים עוצמות טבע פראיות, במעטפת מאורגנת שתאפשר לכם לצלול לעומק החוויה

montain5

נופים מרהיבים

ההרפתקאות שלנו נפרשות מהפיורדים בחוג
הארקטי ועד לחופים הזהובים של ים סוף

מסלול הטיול

יום 1

היום הראשון - פגישה במעבר גבול והתמקמות

ביום הראשון ניפגש במעבר הגבול ונחצה בדרכנו לדהב. הנסיעה בכלי רכב חדישים, ממוזגים ובטוחים ועל ידי נהגים אחראיים ואמינים עמם יש לנו מסורת ארוכה של שיתוף פעולה.

הווילה שלנו ממתינה ואנו נתמקם בה, נירגע ונעלה על ג'יפים לקפיצה קצרה אל אתר האיים, שם נכניס לראשונה ראש למים ונתפעם מהאקווריום המפואר שאנו שוחים בו.

עם תיאבון מפותח אנו חוזרים לארוחת ערב עשירה וטרייה בווילה מלאה בניחוחות בישול, עייפים ומרוצים.

יום 2

היום השני - שייט לג'אבר אל בינת לשנירקול וארוחה

ביום השני נתחיל בארוחת בוקר במטבח הפרטי שלנו וממנה נצא אל היאכטה שתיקח אותנו להפלגה רגועה מול ההרים הדרמטיים אל ג'אבר אל-בינת ואל חווית שנורקלינג בלתי נשכחת. 

שם גם נהנה מארוחת צהריים  ומשם נשוט חזרה למרינה אל אחר צהריים רגוע, וכרגיל כאשר שבים מהים – עם תיאבון מפותח לחוויה הקולינארית של הערב, אשר לרוב יהיה בערב יום שישי. 

יום 3

היום השלישי - בלו הול, אבו גאלום והלגונה הכחולה.

בבוקר היום השלישי נבקר באחד האתרים המסקרנים והמפורסמים בים האדום –  BLUE HOLE , החור הכחול. 

השיוט שלנו בין מוקדי משיכה עולמיים יכלול בילוי באתר והבנת הגורמים הטבעיים שיצרו את הנוף הייחודי. ההרפתקה תמשיך בסירה מהירה שתיקח אותנו בהפלגה זריזה אל אבו-גאלום. 

באבו-גאלום מצוייה השונית שמתחרה על תואר היפה ביותר בים האדום, ואנו נכיר אותה מקרוב בעיניים פקוחות לרווחה אל מול המגוון הבלתי נתפס של חיים צבעוניים. ממנה נצא לנוח במאהל בדואי מרגיע. 

משם עולים על טנדרים ונוסעים ללגונה הכחולה. עם השקיעה נשוב לערב טעים נוסף בווילה. 

יום 4

היום הרביעי - אבו הלל, הקניון, ארוחה , נסיעה למעבר.

את היום הרביעי נשמור לביקור באתר 'הקניון' המרהיב ובאבו-הלל. אתרים אלו מותירים רושם עמוק ומהווים תפאורה מושלמת ליום האחרון של הטיול.

משם נשוב חזרה לארוחת צהריים ביתית טעימה ולנסיעה הקצרה יחד חזרה הביתה.

הכל כלול במחיר

לינה, רכב, טיסות, ארוחות מפנקות, ציוד מותאם למסע, אטרקציות, הדרכה וכו

מחיר אטרקטיבי

מסע בוטיק מפנק ומרתק במחיר ללא תחרות

קבוצות קטנות

מסע בוטיק איכותי הכולל 8-10 משתתפים בלבד

מדריכים מקצועיים וניסיון רב שנים

לינה, רכב, ארוחות מפנקות, ציוד מותאם למסע, אטרקציות, הדרכה וכו

רכב 4/4 מרווח

לכל 3-4 אורחים

המקום בו הטבע שולט

המסלולים בהם נטייל הם מהיפים בים התיכון בטיול תוכלו לחוות את היעד בצורה ייחודית ושונה

טיולי בוטיק בקבוצות קטנות

אנחנו באורקה נתפור לכם טיול לפי בקשתכם ולפי היעד המועדף עליכם.

פרטי הטיול

הצוות

בזכות ההתמחות שלנו באיזור הענקנו לרבים הזדמנות להכיר לעומק את המיטב שיש לסיני להציע בצורה אלגנטית, נוחה ונגישה, כאשר אנו דואגים לכל פרט הנחוץ לכם ואתם פנויים לצלול לעומק החוויה. הצוות המנוסה של אורקה כולל בין השאר מדריך צמוד רצוף - Divemaster מנוסה וכן כולל טבח מומחה ונותני שירות נוספים. יחד נהפוך עבורכם את סיני לביתית ואת הים לנגיש בהדרכה אישית וליווי בכל נשימה שתקחו, עם ידע וציוד מתקדמים ומסורת של שירות מקצועי וחברי, אדיב ומוקפד.

לינה וארוחות

אנו נלון בווילת בוטיק מרווחת המותאמת ל 10 אנשים וכוללת בריכה, חצר גדולה, נוף לים, חדרים גדולים ונוחים, חדרי רחצה וחלל משותף גדול. בווילה הפרטית שלנו נחוש בבית ואת סיני בנופש נטול דאגות. שם נבשל עבורכם ונאכל יחד ארוחות טריות, נהנה ממוזיקת ערב רגועה עם כוס משקה. במעמד הרישום נברר אתכם על ההעדפות ויחד נבנה עבורכם תפריט.

למי זה מתאים?

הטיול מתאים לכל מי שיודע לשחות ואורקה מתאימה לכל מי שמחפש הרפתקאות רגועות המאפשרות תחושת חופש. כאשר נרחף בתנועות סנפיר עדינות מתחת למים הנעימים או נביט בשקיעה עוצרת נשימה אתם תהיו שם בהתבוננות נקייה ופתוחה, בגוף ובנפש, פנויים לחוויה.

כלול במחיר

המחיר כולל: הסעות מהגבול ובחזרה, לינה על בסיס יחיד בחדר זוגי, WIFI חופשי בכל מקום בו נתאכסן, ארוחות כמפורט, יום שייט בספינה מרווחת כולל ארוחת דגים (והעדפות אישיות בתיאום), אספקת ציוד וביגוד מותאם לשחייה ושנורקלינג, הדרכות, הסעות לאתרים, מעבר לאבו גאלום בסירה. המחיר לא כולל: מיסי מעבר (ישראל, מצרים), כרטיס לשמורת טבע (10$ בכניסה לשמורה), ביטוח נסיעות, כבודה אישית, הוצאות אישיות, טיפים

בקשות מיוחדות

כחברה המתמחה בטיולי בוטיק יוקרתיים אנו לרשותכם בגמישות מלאה לכל סעיף לרבות פעילויות מיוחדות נוספות, תפריטים אישיים של אוכל טבעוני, צמחוני, דרישות כשרות או כל התאמה שתוכל לסייע לנו לתת לכם מענה על הצד הטוב ביותר.

העונה המומלצת ובמהלכה נטייל

העונה המומלצת - ובמהלכה נטייל - אפריל עד אוקטובר.

לתאריכים ומחירים

לפרטים נוספים, לחצו כאן

אז לרשום אתכם למסע הבא?

איך נראית ההרפתקה בסיני?

טיולים נוספים

בואו לעקוב אחרינו

דילוג לתוכן