חוויה של פעם בחיים
המקום שבו הטבע הוא השולט
מסע אל הטבע האינסופי
לצפות בלווייתני ה- ORCA
ממרחק נגיעה
Previous
Next

מחיר: 5780€ לאדם בחדר יחיד

9 ימים 8 לילות

תאריכים:

03/11-11/01/23

15/11-23/11/23

24/11-02/12/23

06/12-14/12/23

15/12-23/12/23

27/12/23-04/01/24

05/01-13/01/24

17/01-25/01/24

תקציר על הטיול:

ההרפתקה בנורבגיה משלבת התרגשות עמוקה בתוך טבע אינסופי עם זמן ביתי להירגעות, רעות ושלווה.
המסע שלנו מתחיל עם האגדות של עמי לפלנד העתיקים וממשיך אל עומק ההתרחשויות. הזוהר הצפוני ילווה אותנו בהתפרצות הלילית המפתיעה שלו, מדהים בכל פעם מחדש: החלונות הענקיים בווילה בה נתאכסן יכניסו אותו אל הבית ואותנו אל הרכבים ואל המרחבים כדי להביט בקסם על רקע הכוכבים. חיות הבר העצומות יביטו בנו עין בעין ואנו נחוש את היראה שבביקור היונקים הגדולים ביותר בסביבתם הטבעית.

 אורקה מעניקה חוויה מאורגנת בכל פרט, המותירה את הנפש פנוייה לפעימות מואצות ברגעים הנכונים.

people5

קבוצות קטנות

אורקה היא חברת בוטיק לטיולי הרפתקאות
בקבוצות קטנות ואיכותיות של 8-10 אנשים

flower5

להכיר את הטבע

אורקה מעניקה הזדמנות לחוויה בלתי נשכחת במקומות המזמנים עוצמות טבע פראיות, במעטפת מאורגנת שתאפשר לכם לצלול לעומק החוויה

montain5

נופים מרהיבים

ההרפתקאות שלנו נפרשות מהפיורדים בחוג
הארקטי ועד לחופים הזהובים של ים סוף

זמן להירגע ולהתרגש מהטבע.

במסגרת מדויקת של 9 ימים נבקר יחד באזור היפה ביותר במדינה שבעיני רבים נחשבת ליפה בעולם. כקבוצה קטנה ומגובשת בטיול בוטיק יוקרתי בו הכל מאורגן, יש לנו יתרון של דינאמיות. תכנון הטיול מאפשר גמישות מלאה והתאמה למזג האוויר: את הלוויתנים נבחר להכיר ביום בו הפיורד יהיה חלק כראי ואת אורות הצפון יחשפו עבורנו לילות עם שמיים בהירים. רוגע סקנדינבי תכליתי בתוך ים של הרפתקאות מתוזמנות.

מסלול הטיול

יום 1

תל אביב - טרומסה הגעה, צימרים על קו החוף, סיור לילי בעיר התוססת.

עם הנחיתה בעיר טרומסה נקבל רכבי טויוטה 4*4  – רכב לכל שלושה מטיילים, וניסע ללילה ראשון בבתי ההארחה היוקרתיים שלנו מול נופי הפיורדים. טרומסה היא עיר יפהפייה, תוססת ואטרקטיבית ואנו נצא לארוחת ערב באחת המסעדות בעיר ולאחריה
נחשף גם לחיי הלילה.

יום 2

טרומסה לפלנד, טיול מזחלות איילי צפון, לילה בבקתה מסורתית

 לאחר ארוחת הבוקר (כמו בכל בוקר), נצא מטרומסה בדרכנו ללפלנד הנורבגית בדרכים עוצרות נשימה, בהן נעצור בנקודות מושכות בין מצוקים, יערות וערוצים, חשופים ממקור ראשון לנופיו הייחודיים של החוג הארקטי בנורבגיה.

לאחר הגעה והתארגנות, נעטוף אתכם בלבוש אשר יבודד אתכם מהקור הארקטי ויקרב אתכם אל החוויה של אזור לפלנד, נפגוש מדריך בן העם הסאמי, נשתתף בהאכלה של איילי הצפון  ומשם נצא למסע חוצה שטחים מושלגים כאשר אנו רתומים למזחלת איילים. עם סיום טיול המזחלות נתכנס ב lavoo, הבקתה המסורתית, נתכבד בשתיה חמה ועוגיות, נלמד קצת על התרבות הסאמית ובהמשך נתענג על ארוחת צהריים ייחודית של קדירה סאמית עשירה. מרגע שקיעת השמש תאחוז בנו ההתרגשות והציפייה לקראת הופעת הזוהר הצפוני הקסום, ובהמשך אנו חופשיים לבלות באחד מהברים היפים של טרומסו.

יום 3

הגעה לוילה ב SKERJOY, פאב, ארוחה והירגעות, סיור בעקבות הזוהר הצפוני

בבוקר היום השלישי נצא בדרכנו אל העיירה SKERJOY, אשר במילים פשוטות נראית כמו ביקור בתוך גלויה.

SKERJOY

3 ימים ו 3 לילות של כיף ים – יבשה: ספינה פרטית משלנו, סירות תצפית זריזות, וילה מקסימה ואוכל נהדר.

את שעות האור היקרות בקצה הצפוני של הגלובוס נקדיש להיכרות מעמיקה עם מרחבי הים והיבשה ונצבור שפע חוויות. עם השקיעה המוקדמת נבלה יחד בוילה הקסומה מול פיורד עצום ופסגות מושלגות, עם משקה ומוזיקה טובה, ברקע ניחוחות הבישול והתרגשות לקראת ההתפרצות הלילית המפתיעה של הזוהר הצפוני, אותו ניסע לחוות באיזורים
ייחודיים לתצפית.
בלילות ב-SKERJOY נצא לטיולים קצרים בעיירה השקטה, נכיר את הפאב המקומי, הרחובות המציעים פריטים המיוחדים לצפון הרחוק ונמתין בהתרגשות לזוהר הצפוני. ברגע הנכון ניסע יחד לחוות אותו בלב השקט הלילי.

יום 4

יציאה לים בסירות לתצפית/שחייה עם לוויתנים גדולי סנפיר ואורקות.

בשעות האור נעטה ציוד מתאים ונצא בסירות תצפית קטנות, זריזות וממונעות לתור אחר להקות לוויתני האורקה והלוויתנים גדולי הסנפיר (humpback whale ) המתכנסים לאכילה. בכל פעם שתבחינו בלהקות שחפים מתגודדות סביב איזור מסויים בים, הלב מתחיל לפעום בהתלהבות: אנו מבטיחים כי פגישה עם לווייתן, מהסירה או מתוך המים לבחירתכם, תהיה אחת החוויות הבלתי נשכחות שתחוו.

יום 5

שייט בספינה מרווחת בפיורדים, דייג ובישול ארוחת גורמה טרייה על הסיפון

יחד נצא לשייט בספינת יוקרתית גדולה ומרווחת לקבוצה הפרטית שלנו, נבלה יום רגוע בין צוקים ומפרצים, נתצפת על חיות הבר, להקות לוויתנים ואורקות חדשות, מגוון עופות הים המקננים באיזור ועודאנו נעגון בנקודת תצפית שתשתלט על השיחה: לשם מתכוונים כאשר מתארים נוף עוצר נשימה. בדיוק בנקודה הזו נטיל חכות ונדוג את ארוחת הצהריים שלנו, אותה נבשל עבורכם על הסיפון ממיטב הדגה הטרייה והשופעת סביבנו. מטעמים מובטחים גם לאלו מכם שיבחרו בתפריט שונה.
כאשר השמש שוקעת ואנו שוב ביבשה מתחיל החלק השני של היום – הערב הנעים בוילה שלנו.

מנסיוננו, כאשר חוזרים ליבשה ואל הווילה, נמשכת ההתפעמות מחוויות הבוקר ונדרש זמן לטובת הירגעות: זה הזמן השלו, אותו נבלה בצוותא. אנו נבשל לכם ארוחה עשירה

יום 6

יציאה לים בסירות לתצפית לוויתנים וחיות בר. לילה בבקתה באלפים של לינגן

בחזרה אל המרינה הקטנה לאחר תצפיות נוספות על לוויתנים ואורקות נעלה על הרכבים וניסע אל הרי האלפים של לינגן.

הנסיעה המרתקת אל הגבהים תביא אותנו אל נקודות תצפית בנוף קדום ועצום, מושלג ומיוער המבותר בקניונים דרמטיים. את הלילה נבלה בלינה באלפים של לינגן, מוקפים במרחבי הפרא בתוך בקתה נורבגית ייחודית וחמה עם תקרה שקופה, בתקווה להביט
בזוהר הצפוני מתוך המיטה בלילה בלתי נשכח.

יום 7

חזרה לטרומסה, סיור ערב, רכבל, קניות, צימרים על קו החוף.

בבוקר היום ה 7 נצא חזרה לכוון טרומסה המקסימה ועם הגעתנו נהנה מארוחת צהריים וזמן להתארגנות. יחד נהנה מהזדמנות להכיר עיר מיוחדת זו יותר לעומק, על שלל האטרקציות שבה. אנו נעפיל ברכבל לפסגה ממנה נשקף נוף העיר המרהיב, נבלה בין שלל מוקדי המשיכה של טרומסה  – מוזיאונים ייחודיים, אקווריום המציג את החיות הארקטיות, סאונה חמה וקפיצה למים הקרים, בר קרח , בתי קפה, ברים ומוקדי קניות ייחודיים לאיזור
זה של העולם.

יום 8

סיור יום קצר, נסיעה לשדה התעופה וחזרה לארץ

בצהרי היום ה -8, לאחר ארוחת בוקר וסיור קצר בעיר, נטוס חזרה הביתה.

יום 9

הגעה לארץ

נחיתה בארץ לפנות בוקר.

WIFI - חופשי בכל מקום בו נתארח

הכל כלול במחיר

לינה, רכב, טיסות, ארוחות מפנקות, ציוד מותאם למסע, אטרקציות, הדרכה וכו

מחיר אטרקטיבי

מסע בוטיק מפנק ומרתק במחיר ללא תחרות

קבוצות קטנות

מסע בוטיק איכותי הכולל 8-10 משתתפים בלבד

מדריכים מקצועיים וניסיון רב שנים

רכב 4/4 מרווח

לכל 3-4 אורחים

המקום בו הטבע שולט

טיולי בוטיק בקבוצות קטנות

אנחנו באורקה נתפור לכם טיול לפי בקשתכם ולפי היעד המועדף עליכם.

פרטי הטיול

תחבורה

רכב - נקבל רכבי טויוטה ראב ארבע - 4X4 (או מקביל), רכב אחד לכל שלושה מטיילים, ונגיע לכל מקום בשלושה רכבים לקבוצה + מדריך. סירות תצפית - סירות ייעודיות איכותיות, ממונעות ונוחות הנעות בין חיות הענק, עד 12 אנשים בסירה. הספינה לשייט - יאכטה גדולה ומרווחת לקבוצה הפרטית שלנו בלבד.

ארוחות

למעט שתי ארוחות (בערב הראשון בטרומסה ובצהריים ביום ה-7 בטרומסה), התפריט שאותו נרכיב לטעמכם יכלול 3 ארוחות עשירות, ביתיות וטעימות בכל יום, ארוחות חמות שישביעו את התיאבון הניכר המתעורר אחרי הפעילויות הרבות בחוץ.

ליווי והדרכה

הצוות כולל מלווה וטבח, הקבוצה מלווה מההמראה ועד החזרה לארץ ע"י מדריך מנוסה מהצוות הוותיק של אורקה, מומחה לאיזור זה וכן טבח לבישול מגוון מטעמים מושלמים למזג האוויר. בנוסף כלולים במחיר כל שאר אנשי צוות ההדרכה לרבות מדריך לשחייה עם הלוויתנים, מדריך סאמי (התרבות הסאמית), מדריך לתצפית על חיות הבר, סקיפר וצוות בספינה לשייט.

כלול במחיר

פגישה בארץ, טיסות, רכבים, לינה על בסיס יחיד בחדר זוגי ,ארוחות כמפורט, יציאה בסירות לתצפיות או שחייה עם לוויתנים וחיות בר, מדריכים, ביגוד תרמי מותאם, יום שייט בספינה מרווחת כולל ארוחת דגים (והעדפות אישיות בתיאום), סיור לילי בטרומסה, תשלום לכל האטרקציות שפורטו במסלול, אספקת ציוד שחייה וביגוד מותאם לאיזור הארקטי + מדריך מקומי מקצועי שילווה אתכם בתוך המים ומדריך לערב המסורתי.

לינה

לינה בטרומסה - נלון בבתי הארחה יוקרתיים מול נופי הפיורדים. לינה בהרי האלפים של לינגן - בקתת הרים חמימה עם גג שקוף אל הזוהר הצפוני מעל. בתי ההארחה מצוידים בסאונה, הוט-טאב תחת כיפת השמיים, חדרי קולנוע, מכונות כביסה ומייבש. לינה ב- SKERJOY - נלון ונבלה יחד בוילה החמימה שלנו, שהיא אטרקציה בפני עצמה: עם חלונות ענק הפונים אל נוף שלא ניתן להתנתק ממנו, היא תשמש כבסיס להרפתקאות שלנו וכבית חם עבורנו בלילות. לשם נחזור להירגעות מיום מלא ריגושים, שם נתענג על אוכל עשיר שנבשל עבורכם לאחר יום גדוש בטיולים מעוררי תיאבון ושם גם נספוג את האווירה הסקנדינבית הייחודית. כבר מהוילה נבחין בלהקות השחפים המתגודדות מעל להקות דגי ההרינג הנודדים אל הפיורד ומבשרות על הגעת להקות הלוויתנים.

לא כלול במחיר

ביטוח נסיעות, כבודה אישית, הוצאות אישיות, טיפים ולא כולל ארוחת ערב אחת בערב הראשון בטרומסה וארוחת צהריים אחת ביום ה 7 בחזרה לטרומסה - סיורים חופשיים בעיר ומגוון מסעדות לבחירתכם.

העונה המומלצת ובמהלכה נטייל

מסוף אוקטובר ועד אמצע ינואר מציע איזור הפיורדים את השילוש הקדוש לחובבי טיולים מיוחדים: לוויתני האורקה ולהקות של לוויתן גדול סנפיר עוקבים אחר נדידת דגי ההרינג אל הפיורדים: הסביבה נצבעת לבן, ואת החוויה משלימה הופעתו עוצרת הנשימה של הזוהר הצפוני.

פגישת הכנה בארץ ובקשות מיוחדות

בפגישה קבוצתית בארץ נגבש יחד את ההעדפות שלכם כקבוצה והתפריט בהתאמה מלאה לרצונכם ונספר לכם כיצד הטיול שלנו משתלב באווירה המיוחדת של החורף הארקטי. כחברה המתמחה בטיולי בוטיק יוקרתיים אנו לרשותכם בגמישות מלאה לכל סעיף לרבות פעילויות מיוחדות ונוספות, תפריטים אישיים של אוכל טבעוני, צמחוני, דרישות כשרות או כל התאמה שתוכל לסייע לנו לתת לכם מענה על הצד הטוב ביותר. טיסות - המראה מתל אביב - נחיתת ביניים, החלפת טיסה והמראה - נחיתה בטרומסה.

אז לרשום אתכם למסע הבא?

מראות שלא תשכחו

טיולים נוספים

בואו לעקוב אחרינו

דילוג לתוכן